Moderne Hodetelefoner

Lytt til opptak fra våre møter

Nedenfor finner du noen utvalgte taleserier.
Fullstendig liste over taler 
finner du her.

cosmos-1866820__480.jpg

Hvem er Gud?

​Det finnes en Gud som hadde deg i hjertet før du ble til i mammas mage. Hans tanker og drømmer for deg er gode. Han elsker deg med en evig kjærlighet og lengter etter å ha en personlig relasjon med deg. 

 

For å bli frelst må vi vende om fra syndens vei. Å vende om betyr å snu 180 grader – å gå i motsatt retning. Å gi sitt hjerte til Jesus, betyr å gi ham alt. Hans planer og tanker for deg er fullkomne, Han elsker deg og vil lede deg hele veien.


Lytt til denne serien og få et dypere innblikk i hvem Bibelen viser oss at Gud er.

Covid 19

Agendaen bak Covid-19

  • Hvorfor roper en mengde leger og vitenskapsfolk verden rundt - herunder bl.a. selve oppfinneren av mRNA teknologien - et stort varsko mht de nye vaksinene?

  • Hvorfor sensureres det bort hva disse ledende spesialistene sier? 

  • Og hvorfor får ikke folk vite om at det finnes velutprøvde og trygge medikanter som er effektive mot Covid-19, både forebyggende og i behandling?


Lytt til denne serien og få svar på disse og flere sentrale spørsmål vedr Covid-19

Oljelampe.jpg

Mitt hus skal kalles et bønnens hus for alle folk

Hva mente Jesus da han sa: "Mitt hus skal kalles et bønnens hus for alle folk"? Hvorfor sa han ikke i stedet at "Mitt hus skal kalles et forkynnelsens hus..."? Og hva var det som fikk Jesus til å lage en pisk og drive ut de som solgte i templet?


Lytt til denne serien og bli beriket og inspirert utifra hva Guds ord lærer oss om temaet!

Divine glow through the clouds of the evening warm sun. Concept of peace and happiness..jp

Et møte med Gud

Et møte med Gud forandrer alt. Men Gud åpenbarer seg ikke bare for oss som enkeltpersoner. Hvordan møter han oss som sitt folk, hans menighet?

 

Lytt til denne serien og bli beriket og inspirert utifra hva Guds ord lærer oss om at vi kan stå sammen og tjene Ham i en felles visjon.